sâmbătă, 6 ianuarie 2007

Ce se vede domnule ? Nimic. Bine ati venit!


Nimic, mi-am raspuns. Am ridicat ecranul. Am apasat butonul, am urmat cei trei pasi simpli si acum pot sa scriu. Mi-am deschis blog, mi-am deschis magazin alimentar, cooperativa si in urmatorii doi ani sper sa reusesc sa deschid usa cu ranga. Ce se vede domnule ? Nu se vede nimic. Pentru ca... asta e... catinel catinel o sa se adune informatie, fotografii, tampenii, articole mai mult sau mai putin straluctie, idei aruncate cu galeta, litere, virgule, semne de punctuatie diverse, emoticonuri :) , exclamatii !!! semne de intrebare ? si mai ales, dar mai ales, toate la un loc. Bine ati venit!

4 comentarii:

kids:)In The City spunea...

da da !:)

Anonim spunea...

Bine te-am gasit!

papucuroz spunea...

Fii binevenit fiu al blogosferei!:))

Anonim spunea...

blogosferosenia te asteapta, baga mare