miercuri, 10 ianuarie 2007

Spre mai bine!

Am gasit o sticla. Sta de mult aici. Langa fereastra, cu gura atintita spre lumina. Este o invingatoare, mi-am spus, trage spre lucruri inalte. Dar s-a impotmolit. Sta in acelasi loc de cativa ani buni, nemiscata, fara sa isi clinteasca nici un fir de praf de pe gatul ei rece si senzual alungit. S-a impotmolit cum va spun, cum va dati si voi seama, dar inca spera. Si speranta e vie! Nu am vrut sa o deranjez cu o fotografie din directia opusa, dar am fost acolo si pot sa va spun, pe fata ei se citea speranta. Sub straturi dese de praf, sub panzele de paianjen tesute perfect, puteai citi, direct in ochii ei, speranta. Un lucru extraordinar ce ne scuza clar dorinta noastra, a oamenilor, fiinte cu sufelt, de a ne fi mai bine, mai bine doar noua....

4 comentarii:

Anonim spunea...

bravo domnul mraz ar fi mandru de tine pt aceasta fotografie... intrebarea este daca la restul lumii s'ar uita la ea de doua ori daca ai pune-o prin alte 10,100 sau n'spee mii de fotografii se pare ca zicala "cu cat stii mai mult stii mai putin" se adevereste in cazul tau, si inca o chestie vezi si tu spre ce te indrepti cu imaginea asta k incepi sa te pierzi.

Andrei Goaga spunea...

nu e nici pe departe o fotografie mrazica... nu e pe de parte o fotografie de sine statatoare, relevanta ei are putere doar in corelatie cu textul, pt ca asa am folosito/conceputo pentru blog, ar trece si el peste aceasta fotografie daca ar primio impreuna cu altele pe un film.

zicala corecta cred ca era: "cu cat stii mai mult iti dai seama cat de putin stii defapt"

si totusi, cu cine am onoarea?

Anonim spunea...

eu zic ca ai fotografiat-o tocmai bine. cat sa ii lasi loc de inaintare. daca o luai din fata clar puneai o bariera intre ea si lume. aaaaw ;))

Andrei Goaga spunea...

haha, rozule sa stii :)